Jenda Šilhavý

Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.

Jenda Šilhavý

V melounovém cukru...

Neskutečná chuťová bomba pozdního léta! Mix rafinovaných chutí ovoce, čokolády, čili papriček, třtinového cukru a džamajského rumu! Jeden z mnoha geniálních receptů Dr. Jendy, jež si přivezl z letních cest po exotických zemích... než začne prodávat snowboardy!

20.8.2010 v 11:11 | Karma: 10,54 | Přečteno: 1406x | Diskuse| Ostatní

Jenda Šilhavý

Tibetská rýže

Kuchtění s Dr. Jendou: Dr. Jenda je charismatický chlapík, který v mládí procestoval skoro celý svět a všude nejen jedl a pil, ale také se zajímal o místní kuchyni a přípravu pokrmů. S recepty, které si přivezl a navíc kongeniálně upravil, má ohromný úspěch. Je skromný a přátelský, na nic si nehraje, je prostě jeden z vás, a také prodává snowboardy.

13.8.2009 v 9:09 | Karma: 17,25 | Přečteno: 3696x | Diskuse| Ostatní