Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kvůli Pečenému sněhulákovi mě vyhodili z práce

Musím se veřejně zastat pořadu Pečený sněhulák, přestože mě kvůli němu vyhodili z práce. Vím, že mnoho lidí na tento humorný pořad nadává a nelíbí se jim jeho nekorektní humor. Mně ano.

FOTO STUPIDEDIA.ORG

Podle mého názoru tento satirický pořad dosahuje nejvyšší úrovně televizního humoru, má smysl pro výstavbu vtipu a především disponuje velkou znalostí společenského a politického dění, přehledu, který je skloubený se schopností se na to, co je známé, podívat z jiného úhlu, z nečekaně jiného úhlu. Této úrovně Pečený sněhulák rozhodně dosahuje, za tím si stojím.

Tak např. scénka s orálním sexem prováděným samotným ředitelem ČT, mě tak dostala, že jsem se musel pochechtávat ještě druhý den. A právě to se mi stalo osudným. Pracuji totiž jako jeřábník s jemnými pákami a kvůli mému pochechtávání tak spadl další most. Nikomu se nic nestalo, ale mě vyhodili. Kdybych žil v Americe, asi bych po tvůrcích mohl požadovat nějaké odškodné. Ale jak se říká tady u nás, „sranda musí bejt i kdyby na koncesionářskej poplatek nebylo!“

Autor: Jenda Šilhavý | středa 10.9.2014 10:10 | karma článku: 15,93 | přečteno: 2048x
  • Další články autora

Jenda Šilhavý

Žiju v polychlaporii

Polychlaporie znamená soužití jen chlapů, ale ne že by to spolu milostně vztahově táhli tři nebo víc chlapů, žádnej gay spolek, jedná se o takový komunitní soužití většinou starších chlapů, co už vychovali děti.

9.1.2024 v 9:09 | Karma: 15,75 | Přečteno: 335x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Školáci pana Babiše šikanovali

Čau lidi, já jsem nějakej Jarda Srníček a dělám školníka v tý škole, jak tam šikanovali pana Babiše. Dlouho jsem přemejšlel, jestli mám nějak veřejně vystoupit a říct pravdu, jak to vlastně bylo...

13.1.2023 v 7:07 | Karma: 20,05 | Přečteno: 844x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Pod stromeček (nejkrásnější) jsem dostal rozvod

Manželka každej rok pořádá soutěž krásy vánočních stromků. A koupí jen vítěze. No a nějak jsme si v tom přestali rozumět.

12.12.2022 v 8:08 | Karma: 24,37 | Přečteno: 956x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Karel Janeček mě zklamal, nezná macháčka

Vymyslel volební systém D21, oženil se 21.12.2021 ve 12.21, prezidentskou kandidaturu ohlásil 21.1. 2022, ale nezná macháčka, tuto geniálně primitivní hru se dvěma kostkami a nejvyšší možnou kombinací čísel 2 + 1 = macháčkem!

21.11.2022 v 12:21 | Karma: 13,51 | Přečteno: 543x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Automobilism jest debilism

A planety (rozuměj lidstva) záhuba. Auta nás denně zabíjejí přímo fyzicky i nepřímo zdravotně kvůli emisím. V počtu osob usmrcených v souvislosti s automobilismem je ČR na 152. místě světového žebříčku (ze 180 zemí).

29.8.2022 v 7:07 | Karma: 12,18 | Přečteno: 445x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.