Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jiri.fiala

30. 11. 2008 11:30
myslivce do afghanistanu

libilo by se mi nasazeni ceskych myslivcu v teto hornate zemi prolezle talibanskym terorem. nikoli v skrytu, s pouzitim moderni techniky a vypilovane taktiky jako zapadni vojska, ale jako na frontach 1. svetove valky by brali bez ohledu na vlastni ztraty zteci pevnustky teroru za neutuchajici strelby z kulovnic! skoleni teroriste by byli vystaveni na navsi a zatroubeno jim halali.

0 0
možnosti
RK

ginera

30. 11. 2008 7:04
Tučňák

má pravdu!R^

0 0
možnosti
HN

handour

27. 11. 2008 23:51
alkohol

Určitě tu má svůj podíl i alkohol vypitej "na zahřátí" před honem...

0 0
možnosti
D

della

27. 11. 2008 20:29
ten článek

není bohužel ani chytrý ani vtipný....:-P

0 0
možnosti
DM

Seb Loeb

5. 2. 2009 13:13
Re: ten článek

Mýlíte se, ten článek je chytrý a vtipný;-D

0 0
možnosti
R

ropak1

27. 11. 2008 18:55
Bohužel to asi bude pravda...

Civilisti se například fakt nepočítají. Minulou sobotu ozbrojený sbor těchto doslova k.o.k.o.t.ů vyrazil na bažanty. Vlezli na sousední nezastavěný pozemek cca tak 20 m od mého baráku a stříleli mezi rodinnými domy. Fakt nechápu. ;-€ Btw. bylo to v Křenicích u Říčan.

0 0
možnosti
S

sugoll

27. 11. 2008 18:00
Pobavil jste mě, karma

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.