Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dolch

18. 12. 2008 14:29
Maxipes Fík

Tučňák by si měl pustit na DVDéčku Maxipsa Fíka a k tomu otevřít lahváče.

0 0
možnosti

drjenda

18. 12. 2008 14:58
Re: Maxipes Fík

Hmmm... to je dobrý nápad! R^

0 0
možnosti

Hucul

18. 12. 2008 13:52
Pche!

Takhle se frustrace tucnak nezbavi! Bezpecne funguje dlouhy beh nebo zapad slunce nad ledovcem.

0 0
možnosti

drjenda

18. 12. 2008 14:56
Re: Pche!

To máte pravdu! Nebo by musel tím kladívkem mydlit hezky dlouho... Ale to už je lepší štípat dříví...

0 0
možnosti

hasmen

18. 12. 2008 12:56
?

Ptám se dobře,když se ptám jestli jste u něj už byl?

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.