Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

LOTR.JRR

5. 4. 2009 16:19
Mě se to líbí

Tato hra je podle mého názoru velmi dobře promyšlená a prostředí je vystižené výborně...

Nějaké nepřesnosti tam jsou, ale to je protože pro normální smrtelníky (nesurfaře) by byla hra jinak možná opravdu nestravitelná...

Chyba s programem nejspíš nebyla na straně divadla, protože se programy určitě před představením prodávali... kdo si nekoupil, tak ho nejspíš nechtěl, po představení je trochu pozdě...

Ve výsledku je recenze napsaná opravdu dobře. Já bych ještě ocenil výborné výkony herců, protože jen málokdo si dokáže představit, jak je těžké být na pódiu zticha a vyjadřovat pocity jen hereckým uměním... Podle mě obdivuhodné..

Dík R^

0 0
možnosti

CHYREN

5. 2. 2009 15:12
Problém je, že

neschopnost se divadelníci snaží zakrývat za humor. Ono se dá tímhle způsobem i velmi pohodlně vysávat daňové otroky.;-D[>-]

0 0
možnosti

drjenda

6. 2. 2009 11:15
Re: Problém je, že

Financování divadel/konkrétních představení asi je problém, ale o tom nic nevím, mně jde jen o tu hru jako takovou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.