Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Wrunx

16. 4. 2009 21:25
Hezké připomenutí.

Zámek v oblacích (Howl's Moving Castle, přeloženo od robota-googla "vytí pohybuje zámkem" :-))) je nádherný film pro děti i dospělé, každý v něm najde svou zábavu i své poučení. Princezna Mononoke už je trošku jiný šálek čaje, ale není o nic méně krásná. No a Cesta do fantazie je vhodný adept do této skvělé filmové trojice. Kdo neviděl, nepochopí. R^

0 0
možnosti

drjenda

16. 4. 2009 22:23
Re: Hezké připomenutí.

R^

0 0
možnosti

tchulo bal

16. 4. 2009 19:57
dal bych 200%

jednou jsem se probudil po pátečním pivu asi v 11h v sobotu ,poloslepý se sušákem jsem došel do obýváku a zapnul čt2 abych  se probral ... zrovna začínal film... probudil jsem se ,ale až po skoro třech hodinách při závěrečných titulcích a nádherné hudbě ,jakobych procital s nádherného snu. pak jsem si uvědomil ,že mám sušák 2xhorší a že jestli okamžitě nedoběhnu na záchod ,tak mi asi vybuchne pytel... prostě filmový zážitek nejvyššího řádu při kterém jsem začal vnímat svět až po konci. Mononke Hime se to jmenovalo a tak jsem pátral a pátral ,až jsem se dopátral i dalších filmů studia Ghibli. řeknu jen jedno  : Domo arigato Miyazaki-san !!!

R^

0 0
možnosti

drjenda

16. 4. 2009 21:20
Re: dal bych 200%

Měl jsem to podobně: ze zoufalství jsem vypůjčil pro děti Cestu do fantazie, aby viděly něco, co ještě neviděly... Za cca půl hodiny se začaly bát "ducha bez tváře" a odpadly, zatímco já seděl a zíral až do konce!

0 0
možnosti

Barry Goldwater

16. 4. 2009 19:30
Princezna Mononoke

mne uchvátila. Druhé dva filmy jsem neviděl. Díky za tip.

0 0
možnosti

Stoura

16. 4. 2009 18:34
Porovnání

Cesta do fantazie - super, nemá chybu.

Zámek v oblacích mi připadal dějově maličko slabší (skvělé výtvarné nápady, ale občas kulhá logika jednání postav - některé odbočky vypadaly jen jako ilustrace k tomu výtvarnu). Ale i tak ten film převyšuje většinu ostatních.

Princeznu Mononoke mám v plánu.

0 0
možnosti

drjenda

16. 4. 2009 21:22
Re: Porovnání

Je pravda, že u Zámku je asi děj slabší, ale film má úžasnou atmosféru a vizuální stránku. Navíc ten pochodující zámek je naprosto geniální. V jednom interview jsem četl, že Miyazaki "logiku" děje neřeší...

0 0
možnosti

líný workoholik

16. 4. 2009 18:28
Princezna Mononoke

je super. Z počátku jsem to sledoval spíše z donucení ale dost mě to zaujalo. Momentálně mám spadeno na Cestu do fantazieR^ Máte karmu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.