Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Romiska

1. 6. 2010 10:53
Zápisník jedné lásky

Nádherný je film Zápisník jedné lásky, a moc pěkný ja také film Něco jako láska

0 0
možnosti

SocPredator

16. 5. 2009 10:16
Můj návrh

Jak ztratit kluka v 10ti dnech

0 0
možnosti

astrudina

16. 5. 2009 2:35
Jsem starší a pro mě je navždy

nejkrásnější romantickou komedií film Prázdniny v Římě s Gregory Peckem a Audrey Hepburnovou. 

Dále "Nebožtíci přejí lásce" s Jackem Lemmonem

"Byt" také s Lemmonem

"Příští rok ve stejnou dobu" s Aldou

a nakonec uvádím českou klasiku (sice TV film) "Svatební cesta do Jiljí" Se Šafránkovou a Abrhámem.:-)

0 0
možnosti

Marty McFly (matula.blog.idnes)

15. 5. 2009 20:11
Léta páně Tisíc, devětset osmdesát čtyři

A sci-fi, lehce romantická komedie režiséra Zemeckise. Jmenuje se Návrat do budoucnosti.

0 0
možnosti

čtenář zdrojů

15. 5. 2009 19:25
mám trochu jiné pořadí

1. Hitch

2. Animální přitažlivost

3. Jak na věc (About the Boy)

4. Nothing Hill

5. Po čem ženy touží

0 0
možnosti

daris

15. 5. 2009 19:18
asi to nebude přímo romantická komedie,

ale vzpomínám si na historický seriál Covington Cross. To byla přímo bomba na odreagování..

0 0
možnosti

McCorner

15. 5. 2009 19:14
Bollywood

Podívej se na Kal Ho Naa Ho třeba to je ten pátý film :)  nebo Salaam Namaste.

0 0
možnosti

drjenda

15. 5. 2009 19:16
Re: Bollywood

Díky za tip :-)

0 0
možnosti

kokrspanel

15. 5. 2009 18:21
výběr dobrý, prakticky se všemi souhlasím

Jako pátý navrhuji Všechny moje lásky :-)

0 0
možnosti

drjenda

15. 5. 2009 19:16
Re: výběr dobrý, prakticky se všemi souhlasím

Díky za tip :-)

0 0
možnosti

arrosage

15. 5. 2009 18:14
Mých 5 top

na romantických komediích není nic špatného.. :-) můj top 5 by mohl vypadat asi takhle..

Láska nebeská

Notting Hill

Dvě tváře lásky

Pod toskánským sluncem (a na pátým je jich taky víc.. :-)))

0 0
možnosti

grandaunt

15. 5. 2009 17:47
Ztraceno v překladu

Ztraceno v překladu je výborný film, ale rozhodně bych ho nezařazoval mezi romantické komadie, alespoň tedy ve smyslu, jak toto označení chápe většina obyvatelstva.

Je to film místy hodně vážný, jde do hloubky a místy je velmi, velmi smutný.

Taky jsem toho názoru, že aby diváka chytla atmosféra tohoto filmu za srdce, měl by být mužem, kterému už není dvacet let, už mu není ani dvacet pět ... :-)

Typický mladý milovník romantitckých komedií většinou Ztraceno v překladu hodnotí jako nudný, rozvláčný a "o ničem," samozřejmě, trochu paušalizuju, ale v diskuzích jsem takové názory zaregistroval. Což samozřejmě je fatální omyl, ale atmosféra toho filmu určitě není pro každého.

Jinak je váš výběr velmi dobrý.

0 0
možnosti

drjenda

15. 5. 2009 18:06
Re: Ztraceno v překladu

Je pravda, že žánrově to vybočuje, asi to opravdu ocení starší chlap, sám jsem se setkal s negativním hodnocením tohoto filmu od různých známých... Ale je to takový řekl bych "jemný" film, kdy se člověk na stejné vlně musí často usmívat (byť i smutně)...

Díky za názor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.