Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Seb Loeb

2. 6. 2009 10:15
Karma

R^zase jste nezklamal;-)

0 0
možnosti

drjenda

2. 6. 2009 11:58
Re: Karma

Díky, ale pro někoho je to příliš komplikovaný humor ;-) jak se zdá...

0 0
možnosti
J

jakubvlach

2. 6. 2009 9:29
děláš si prdel

Co by podle Vás mělo být na volebních lístcích čtivé, si děláte legraci ne? Pokud Vás zajímá o straně něco bližšího si přečtěte na internetu. Co si stěžujete na mizerný vzhled vazbu apod. Už takhle příprava voleb stojí miliardy, kolik si myslíte, že by stálo 5 milionů volebních lístků v pevné vazbě, barevné, s fotkami, na křídovém papíře? To se mi snad zdá.Rv

0 0
možnosti
P

Priestman

2. 6. 2009 14:29
Re: děláš si prdel

Na to lze odpovědět jen jednou všeobecně známou hláškou: "Nežereš maso, nepochopíš vtip." Podotýkám, že osobně nemám vůbec nic proti vegetariánům ;-);-D

0 0
možnosti
MU

Mira UL

2. 6. 2009 9:18
Seznam

kandidátů do EP: fraška ano nebo ne? Kdyby nešlo o budoucnost občanů ČR, byla by to dokonalá fraška. Takhle je to spíš tragické. Kdo bude skutečně hájit reálné zájmy občanů? To je ve hvězdách.

miroslav.vojta@volny.cz

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.