Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jendo, spravil jste mi náladu, díky!;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Výborně jsem se pobavil....R^

0 0
možnosti

Celý incident zastínilo sdělenî o původu šortek...Pravi Strauss ze SAPY...hm...lepší ( zazobaný) člověk!

Skvělý blog!:-))

2 0
možnosti

... s poctivostí do kriminálu dojdeš ;-DR^

1 0
možnosti

Incident jsem viděl, mám ho natočený na HD kameru! Je zde jasně vidět, že jste doklad požadoval a dotyčné jej odmítly vydat. Také dokážeme, že guma praskla bez přípravy.

3 0
možnosti

Já jsem tedy v Telči zrovna náhodou nebyl, proto zpochybňuju to prasknutí gumy bez přípravy. Možná o tom napíšu článek ve stylu #metoo.

1 0
možnosti

J15a67n 90R35á92ž

23. 8. 2018 11:38

Karma!R^

PS. Legalizace pedofílie byla potvrzena německým soudem. Smůla....platí jen pro muslimy a tak musí náš pedofil konvertovat.

Když si může Libanonec, ktetý zcela nepochopitelně dostal v Německu asyl, pozvat v rámci spojování rodin, své dvě manželky (14a15let) a soud v Karlsruhe to prohlásil za legální, tak proč by to samé nemohl provést český muslim. U nás je, podle neziskovek, muslim víc v nebezpečí než v Libanonu, takže asyl v Německu je jistý!

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS