Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M37i73l50a76n 64K72e60s41l

9. 12. 2019 21:12

Žil jste v té době?Přece taková vodka vyborova nebo stoličnaja či gruziňák byla výborná pitiva.Maďarská vína Egri bikaver,tokaj,jihomoravské svatovavřinecké,frankovka z Kounic,Muller a další přímo od vinařů ,co více chtít.STB snad mohla pomocí alkoholu uspět jen u píjců vína pro Pražáky.

1 0
možnosti
Foto

Já bych se nebál ukázat prstíkem na hlavního verbíře :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Est%C3%A8be

2 0
možnosti
SN

:-)......já jsem pane autore asi žil v jiném světě! Půllitr čistého 90 % lihu v drogerii za 90 kč. Zkuste ho koupit dnes! V lékárně max. 60 % 1 decka za 60 kč. Běžně se to prodávalo na plesech ochucené medem!

Koupil jsem, jako vedoucí hospodářství na stát. statku kolegovi k traktoru ZT-300, nový pluh! Ten přinesl pro partu kolegů, ke které jsem patřil i já, několik lahví brandy Dupuis! Vám to jistě nic neříká, lahoda neskutečná, běžně dostupná.

Tak to fungovalo, žádný nás do udavačů STB nepozval! RvRvRv

1 0
možnosti
Foto

Stále tvrdím, že před rokem 1989 bylo lépe, protože v každé drogérii bylo možné koupit Šumavské. A dnes nikde.

3 0
možnosti
Foto

Pobavilo, řežu se smíchy. R^

4 1
možnosti
Foto

I16v68a98n 86M27a41r40e70k

9. 12. 2019 17:43

Tedy tvrdit, že STB získala nového agenta za pár deci rybízáku, to už opravdu chce notnou dávku fantazie. ;-( Rv

1 2
možnosti
Foto

Nebojte, oni si uměli zjistit, co kdo rád bumbá.

Truňku podlehl i oblíbený bloger a komentátor pan Hermánek, když to bumbání trochu přehnal a někde se prokecl, že on Mee Too! ;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.