Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tak je to správne, tak to má byť! Navazujete na ty nejlepší tradice pomocníků pohraniční stráže, uličních výborů a soudružské kritiky a sebekritiky. ;-D

0 0
možnosti
LC

Je fakt, že europoslanci Pirátů, TOPky a lidovců se v Bruselu chovají v duchu našich nejlepších tradic.

3 0
možnosti
PK

"Udávat se nesmí ,ale nahlásit se to prostě musí" ..klasika,která u nás funguje po desítky let a bude tomu jistě i nadále...

5 0
možnosti
PB

Kdo neudává s námi, udává proti mně! (A. Babiš, do koblihy tesat)

2 0
možnosti
Foto

Zajímavý blog, každý by si měl najít svých Milion Chvilek na udání.

2 0
možnosti
Foto

"Co Čech, to udavač?" o jsme to dopracovali... Rv

1 0
možnosti
JV
EH

Zásadně nesouhlasím! Žádný nešvár se nesmí udávat, protože to není nešvár, ale boj proti establishmentu.

Dostává kolega úplatek a já ne? Kromě toho, že je šikovnější, je to navíc rebel. Pochválit a zvýšit plat. Tetička užívá falešný titul? Pochválit za odvahu a zastydět se za vlastní zbabělost. Politik bere dotace, úplatky a ještě hrabe pod sebe? Má můj hlas. Soused hází přes plot odpadky? No pochopte ho, chce to mít u sebe hezké. ;-D

2 0
možnosti
OB

Sem si poprskal monitor ;-D smekám pane Š. R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.