Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

Nemusíte být slavný. Třeba když si ustřelíte hlavu brokovnicí a hned to dáte na internet, lidi budou "šérovat" jak zběsilí.

Akorát je to trošku jednorázovka, na dlouhodobou obživu to moc není.

Jo a taky s ustřelenou hlavou se hrozně blbě fotí...

0 0
možnosti
KK

Nezbývá, než vystavovat svoje tělo (potažmo jeho části) zadarmo jen s pocitem dobře vykonané práce. A samozřejmě nestačí spoléhat na to, že přijde obdivovatel(ka) na nějaké vaše stránky, musíte mu (jí) vkusné obrázky těch částí nacpat rovnou do mobilu. Tisíce děkovných dopisů

0 0
možnosti
MC

Tak to se musíte zeptat Terezy Kerndlové. Prý je zpěvačka ale umí jen ukazovat svoje prsa a zadek. Vtom je odbornice.

0 0
možnosti
Foto

Ani na mou současnou hlavu se nikdo dívat nechce, musím nosit čepici, abych nebudil pohoršení. R^

0 0
možnosti
ZH

Já jsem taky tuhle někde ukázal jeden svůj odhalený orgán - břicho... No a smála se. Hm, teď by se smála ještě víc... :-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.