Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J19a53n 56H12o60r84n69í88k

12. 12. 2022 12:00

Tak to je panečku historka jak řemen :-)R^

1 0
možnosti

I91v70a36n79a 47L26a57n17c42e

12. 12. 2022 11:48

Je ráno a první blog, který jsem si přečetla je ten Váš;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Dvě mouchy jednou ranou! R^

1 0
možnosti
Foto

A pozor, přichází otázka: Jednal tučňák správně?

1 0
možnosti

;-DR^ Takové milé adventní povídání.

2 0
možnosti

Ten stromeček byla asi ta pověstná poslední kapka - řekla bych. Je-li tomu tak, jak píšete, buďte v klidu. Stačí udělat si tento víkend generálku na Štědrý den a 23.12. vyrazit třeba na týden do lázní - tam budete mít Vánoce s láskou a péčí i s krásným stromečkem a Silvestr jako bonus k tomu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.