Jenda Šilhavý

Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.

Jenda Šilhavý

Jozef Pátrovič je Tony Clifton

Senzační odhalení pravé totožnosti slovenského důchodce vystupujícího v talentové soutěži:

2.10.2012 v 1:01 | Karma: 9,12 | Přečteno: 1397x | Diskuse| Kultura

Jenda Šilhavý

(Moje) miss FIS aneb božská Julia

Nemám rád soutěže, v nichž se hodnotí komu, co a jak narostlo. Alpské lyžování mě moc nezajímá, svahy drásám na snowboardu. Vlastenecké období, kdy jsem sledoval české (československé) úspěchy na akcích jako mistrovství světa nebo olympiády, mám dávno za sebou.

4.5.2011 v 12:12 | Karma: 12,27 | Přečteno: 2052x | Diskuse| Sport

Jenda Šilhavý

Prosím, sečtěte mě!

Nechci zůstat sám! Jsem členem (příslušníkem) lidu, našeho kmene, českého týmu! Skutečnost, že bych mohl zůstat sám, mě neskutečně frustruje. Nechci stát mimo kolektiv, nejsem sice oblíbený bavič, ale ani žádný autsajdr, nejsem členem řádu Jedi ani Společenstva prstenu, jsem jen běžný občan (i když dalo by se v nadsázce říci: takový hobit), živnostník, který si přeje být sečten.

21.3.2011 v 17:17 | Karma: 15,81 | Přečteno: 1306x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Autovyprošťovačman

Po Praze se pohybuje nový akční hrdina. Jeho poznávacím znamením je žlutá lopata. Zjevuje se všude tam, kde motoristé bezelstně zaparkovali v hromadách sněhu a pak se marně snaží odjet. A pomáhá i dalším potřebným: maminkám s kočárky, starším chodcům. Konečně obyčejný Čech, na kterého můžeme být hrdí!

15.12.2010 v 23:23 | Karma: 17,72 | Přečteno: 1255x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Zaříkávač psů

Jistě všichni znáte slavný film Zaříkavač koní s Robertem Redfordem v hlavní roli. Ale možná nevíte, že existují také zaříkávači jiných zvířat. Zaříkávači domácích, hospodářských a dalších zvířat, u nichž existuje interakce člověk - zvíře. Jedním z nich je i pan Karel Junek, zaříkávač psů.

10.5.2010 v 11:11 | Karma: 15,45 | Přečteno: 2490x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Fanny Ardant a já

A jaká herečka se líbí vám? Až vám někdo ve společnosti položí tuhle otázku, odpovězte s rozmyslem. Nejmenujte žádnou známou celebritu, ani hezkou ale jinak nezajímavou tvář, která vykukuje ze všech médií a zná ji opravdu každý. Vyberte si méně známou (alespoň u nás) a trochu tajemnou, oduševnělou femme fatale, jako je Fanny Ardant. A vychutnejte si svoji převahu, když ji tazatel nebude znát...

10.4.2010 v 2:02 | Karma: 11,86 | Přečteno: 1458x | Diskuse| Kultura

Jenda Šilhavý

Rozhovor o...

Rozhovor s předním českým exkrementologem prof. MUDr. Bruno Šulcem, DrSc. Profesor Šulc je nestorem české exkrementologie. Rozhovor přicházím dělat k panu profesorovi domů, protože již málo vychází ven. Jeho prostorný třípokojový byt na pražských Vinohradech je plný vitrín s exponáty exkrementů. Zvířecích. Je tu vidět obrovský trus sloní, pruhovaný zebří a mnoho dalších exotických kousků.

5.3.2010 v 13:13 | Karma: 19,70 | Přečteno: 1546x | Diskuse| Společnost

Jenda Šilhavý

Co je to za tekutinu?

Dva litry za pouhé 3,90 Kč !!! Co je to za poživatelnou tekutinu prodávanou v nejmenovaném řetězci? Údajně se jedná o nápoj "colového" typu. S cenou 1,95 Kč za litr tekutiny se pravděpodobně jedná o nejlevnější balenou pitnou kapalinu na světě.

10.2.2010 v 0:00 | Karma: 22,55 | Přečteno: 2710x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Jenda Šilhavý

Rozhovor s první dalajdámou

Málokdo ví, že Jeho jasnost dalajláma je ženat. Jako snad prvnímu českému novináři se mi podařilo udělat rozhovor s jeho manželkou při svém pobytu v indické Dharamsale na jaře t.r. Úvodem musím ještě říci, že některé podrobnosti (jméno, věk atd.) jsem byl nucen z bezpečnostních důvodů vypustit a jiné (vzhled, bydliště atd.) v rámci konspirace zase přidat. Rozhovor sám však je autentický. Ovšem bez znalosti určitého minima buddhismu, buddhistické a tibetské kultury, historie a mytologie, a ovšem také taoismu, je pochopení některých úseků téměř nemožné. Po pravdě musím říci, že neočekávám valného pochopení. Všem zájemcům a sympatizantům doporučuji nejprve si nastudovat ono minimum a k rozhovoru se pak neustále vracet... Duchovní krása a jasnost vhledu první dalajdámy bude při opakovaném pročítání postupně vynikat...

24.11.2009 v 4:04 | Karma: 14,22 | Přečteno: 1362x | Diskuse| Společnost