Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem pro nošení roušek, skvělý nápad. Ostatně, viděl jsem před příchodem koronaviru nějaký pořad, kde se rozebíralo, proč u nás turisté z Asie často nosí roušky. Dneska už to víme.

0 1
možnosti
Foto

Myslím, že i covid se při čtení zakuckal, jen tak dál a on se ukucká k smrtiR^;-D

1 0
možnosti

Polobrita mě rozesmála, až na mě klepali sousedi. Krásné zamyšlení, díky!

0 0
možnosti

Ať je nosí v MHD nemocní lidé. Jen ze slušnosti vůči ostatním, jako je běžné v Japonsku. Ano, jsem naivní, očekávat tohle v ČR

0 0
možnosti

I74v94a96n 72M89i75n35á92ř

30. 12. 2020 12:16

Onehdá se mně venku přetrhla gumička roušky. Naštěstí jsem právě míjel obchod, kde byly v prodeji. Z nabídky pestrobarevných hadříků jsem (po určitém váhání).. nakonec zvolil černou. Při vstupu do jedné instituce a několika obchodů jsem se však nedokázal zbavit neodbytného pocitu - že jsem zločinec, který přišel loupit.

4 0
možnosti
Foto

Je to milé (čtení o nemilých věcech). Psal jste to v podroušeném či jiném stavu? V tkalcovském stavu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 200
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1657x
Narodil jsem se jako doktor přírodních věd v rodině strojního inženýra. Dětství jsem strávil doma. Po studiích jsem pracoval v různých zaměstnáních. Nyní si užívám odpočinku a občas něco napíšu. Tak jako mnozí, vydal jsem již mnoho knih. Namátkou Tučňákovy příhody I, Tučňákovy příhody II atd., ale všechny jsou rozebrány, takže nemá cenu je shánět.

S omezenou množinou gramatických pravidel a neomezenou množinou pojmů (vynalézám nová slova) jsem schopen utvořit nekonečné množství vět včetně těch, které nikdo nikdy předtím nenapsal.

Rád přijedu na besedu či čtení, bude-li to podpořeno řízkem nebo koláči s kávou. Čtení probíhá tak, že příchozím jsou rozdány výtisky mého článku, knihy atd., já se posadím a jím, zatímco diváci čtou. Nahlas. Všichni. Najednou.